Ordensregler

• Man skal behandle hinanden ordentlig, så det er rart at være på skolen.
  • På gangene må der ikke løbes, og i klasselokalerne må man kun opholde sig, hvis man færdes stille og roligt. Opstilling ved faglokalerne foregår også uden støj.
  • Affald lægges i skraldespandene, både ude og inde. Overtøj hænges på knagene. Før et klasseværelse forlades, ryddes der op og tavlen gøres ren. Efter sidste time fejes gulvet, stolene hænges op og lyset slukkes.
  • Hvis ting ødelægges p.g.a. uforsigtighed eller ubetænksomhed, erstattes de af den eller dem, der har ødelagt tingene.
  • Det accepteres ikke, at der tages billed- eller lydoptagelser af andre elever eller voksne uden samtykke – uanset om det foregår på skolens område eller i forbindelse med skolens aktiviteter andre steder.